a Krúdy Gyula Általános Iskola diákönkormányzata

Együtt-egymásért-egymástól


Ez történt eddig - összefoglalók a DÖK-ülésekről


09. 01. - alakuló ülés

1. Bemutatkozás, ismerkedés.

2. Beszélgetés arról, hogy milyen lehetőségei/jogai vannak a diákönkormányzati képviselőknek.


3. Programjavaslatok

             - ötletelés a helyszínen

             - feladat: összegyűjteni az osztály véleményét, javaslatait (határidő: 09. 06.)

- Előkészíteni a DÖK-elnök jelölést

              - feladat: megkérdezni az osztálytársakat, megbeszélni az osztályfőnökkel (határidő: 09. 06.)


09.07.

1. Programjavaslatok leadása

2. Jelöltek nevének leadása

3. A szavazás menetének megbeszélése

Hiányzott a megbeszélésről az 5.a és 6.b osztály.


09. 15.

Szavazás a DÖK-elnök személyéről - a DÖK-elnök megválasztása

Jelöltek:

Kovács Barnabás 6.a

Vass Nikolett 6.c

Zab Zsófia 7.a

Tóth Lilla 7.b

A választás menete:

  1. A jelöltek fényképét és ajánlását elhelyezzük a DÖK-faliújságon.
  2. Az osztályok közösen eldöntik, kit tartanak alkalmasnak a jelöltek közül.
  3. Szeptember 15-én az érintett osztályok diákönkormányzati képviselői  leadják írásban osztályuk szavazatát Fodor Hilda tanárnőnek, aki a szavazatokat összesíti, és szeptember 16-án az iskolarádióban kihirdeti.
  4. Szavazategyenlőség esetén az eljárást - de csak az érintett jelöltek részvételével -  még aznap megismételjük.


09. 16.

Eredményhirdetés - A DÖK elnöke Tóth Lilla

A szavazatok megoszlása

szavazati joggal rendelkezik: 14 osztály

szavazatát leadta: 12 osztály

nem szavazott: 3.a, 6.b

Vass Nikolett: 1 szavazat

Kovács Barnabás: 2 szavazat

Zab Zsófia: 2 szavazat

Tóth Lilla: 7 szavazat

09. 22.

- az éves program véglegesítése

- az iskolaújság 1. számának előkészítése

- az önkéntességi program meghirdetése

- felhívás a Kutató Gyerekek Tudományos Köréhez (KGYTK) való csatlakozásra

10. 06.

1. Tájékoztató az iskolai Halloweenről

-Előzetes feladat: az osztályok dekorálása október 26-ig

- Okt. 29-én már reggel jöhettek jelmezben, a programokra a 3. óra után kerül sor.

- Nov. 8-án lesz eredményhirdetés.

2. Folytatódik az alma-program. Segítők a 7.b osztályosok. Az alsósoknak a termükbe viszik az almát, a felsősök pedig a 3. emelet ebédlő felőli részén találják az övükét. Kérünk benneteket, egyétek az almát, de ne dobáljátok szerte-széjjel (a csutkát sem!!!)

3. Újra bekapcsolódunk az UNIVER-programba. Ha 200-nál több matricát (mustár, majonéz, ketchup) sikerül gyűjtenünk 5 db kosárlabdát kapunk, és esélyesek vagyunk a fődíjra is.

4. Továbbra is gyűjtjük a kupakokat.

 Javaslat: minden osztály szerezzen be egy üres fénymásolópapíros dobozt, csinosítsa ki, és abban gyűjtse a kupakokat


10.20.

1. Emlékeztető a közelgő feladatokra, programokra

- Krúdy születése - rádiós műsor, koszorúzás

- nemzeti ünnep (október 23.) - megemlékezés a színpadnál

- Halloween

Feladat: a dekorációt  a jövő héten ellenőrzi alsóban az 5,b, 5.c és a 7.b osztály 1-1 képviselője, felsőben a 4.a és 4.c osztály 2-2 képviselője

2. Felhívás a papírgyűjtésre

3. Bolhapiac szervezése

Javaslat: A bevétel egy részét ajánljuk fel kolontári, devecseri gyerekeknek.

4. A TROSZT működése a felsőben

5. Tájékoztatás az iskolaújság jelen "állapotáról" (még nagyon sovány szegényke!)


November 09.

Jelen voltak:3.a, 5.a, 5.b, 5.c, 6.b, 8.a osztályok képviselői

- iskolaújság terjesztése

          -   sajnos fénymásolási problémák miatt csúszik 3 napot

           - az árusítást vállalták: 5.c, 6.b és 7.b osztályok

- karitatív tevékenység - "Zokni-akció"

                                        - devecseri, kolontári gyerekek megsegítése

- bolhapiac előkészítése

 feladat: 7. a - plakát elkészítése mielőbb


2011. JANUÁR 26.

Jelen voltak:

4.a, 5.b, 5.c, 6.a, 6.b, 6.c, 7.b osztályok képviselői.

A hiányzó osztályok képviselőit kérem, hogy részletekről kérdezzék a jelen levőket, tájékoztassák osztályaikat, és a következő alkalommal feltétlenül jelenjenek meg!!!

Témáink:

1. Megalakult a következő iskolaújság szerkesztőbizottsága. Tagjai:

Vincze Katica 5.b,Bodnár Gergely 6.b,Czirják Balázs 6.b és Tóth Lilla 7. b

2. A cicaszépségverseny feltételeinek megbeszélése

      - határidő: 2011. február 21.

      - leadandó anyag:

                 - a cica fényképe (lehetőleg színes, A/4-es méretű legyen - aki nem tudja kinyomtatni, küldje el az "üzenet a szerkesztőnek" menüpontban megadott e-mail címre)

                 - a cica adatai (neve, életkora, fajtája, a gazdi neve)

                 - érdekesség a cicáról(jellemzése, egy kedves történet róla...- ugyanis a leírást külön értékeljük)


3. Tájékoztató a folyamatban levő fegyelmi eljárásokról.


4. Részletes tájékoztató a farsangi programról, a felelősök emlékeztetése feladataikra.





Weblap látogatottság számláló:

Mai: 5
Tegnapi: 5
Heti: 21
Havi: 83
Össz.: 65 910

Látogatottság növelés
Oldal: 2010/2011 - összefoglalók
a Krúdy Gyula Általános Iskola diákönkormányzata - © 2008 - 2024 - kdok.hupont.hu

A HuPont.hu segítségével a weboldalkészítés gyors! Itt kezdődik a saját weboldalkészítés!

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »